2022-2023 Eğitim- Öğretim yılında da e-twinning projelerimize devam ediyoruz. Okulumuz İngilizce Öğretmeni Hülya Sarıdaş'ın kuruculuğunu yaptığı "Not Bully But Buddy" adlı projemizde 10. Sınıf öğrencilerimizden; Elif D., Tunahan G., Deniz Azad H., Emir H. , Eren Naci Ö., Sudegül Nur A., Zeynep Dila Y., Semih Kerem Y. yer almaktadır.
Türkiye'den 4, Romanya'dan 2, Arnavutluk'tan 1 ve İspanya'dan 1 ortak olmak üzere toplamda 8 öğretmen ve 70 öğrenci ile yürütülen projemizin amacı; zorbalık ve türleri konusunda farkındalık yaratmak ve maruz kalma durumlarının farkında olup gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamaktır.
Ayrıca öğrencilerimizin 21.yüzyıl becerilerinden olan "medya okuryazarlığı, iletişim ve işbirliği, takım çalışması, kültürler arası iletişim, bilgi ve iletişim teknolojileri araç ve gereçleri kullanım becerilerini geliştirmeyi hedefliyoruz.
Projemizin dili İngilizce olduğu için öğrencilerimiz yabancı dildeki 4 temel beceriyi (reading, writing, listening, speaking) geliştirme fırsatı bulacaklar.
Proje sürecinde yapacakları etkinlikler ve sunumlar ile Web2.0 ve Web3.0 araçlarını tanımış ve aktif bir şekilde kullanmış olacaklar.
Çalışma Sürecimiz
v Proje Ortaklarımız ile tanışma toplantısı yapıldı.
v Öğrencilerimize projemizin, yeni platformun (esep) ve proje sürecinde kullanabilecekleri Web 2.0 ve Web 3.0 araçlarının tanıtımı yapıldı. Öğrencilerimiz projemiz için logo ve afiş tasarımları yaptılar.
SAFER INTERNET DAY" ETKİNLİĞİ
Güvenli internet kullanımıyla ilgili sunum yapıldı, ardından "Kahoot" isimli uygulamadan öğrenciler konu ile ilgili soruları cevapladı.
Zorbalığa karşı farkındalığı artırmak adına öğrencilerimiz arkadaşlarıyla röportaj yaptılar.
Kuruculuğunu okulumuz İngilizce Öğretmeni Hülya SARIDAŞ'ın yaptığı; Türkiye'den 5, İspanya'dan 1, Arnavutluk'tan 1, Romanya'dan 1 okulun katılımıyla gerçekleştirilen "Not Bully But Buddy" isimli Avrupa ortaklı eTwinning Projemiz Ulusal Destek Servisi tarafından Kalite Etiketi ile ödüllendirildi. Proje sürecinde çevrimiçi seminerler, sanal oyunlar, anketler ve çevrimiçi toplantılar düzenlenerek "Zorbalık Türleri ve Korunma Yolları " hakkında farkındalık oluşturuldu. Ayrıca projenin dili İngilizce olduğu için, öğrencilerimiz hedef dilde konuşma, yazma, dinleme ve okuma fırsatı bularak dil gelişimlerine katkı sağladılar.